Dag 1

Det snöar, det är banne mig inte okej! Ville bara nämna det först.

Hittills så har det blivit två påsar, så jag har tre stycken kvar. Började med en smultron-vanilj, den var inte helt dum faktiskt smakade mest jordgubb men hyfsat gott endå just nu sitter jag med en choklad den är inte helt dum den heller. Hade fått intrycket från mina googlingar att det här ska smaka illa... men jag kanske blandar fel vem vet ;) Men tror såklart att efter tillräckligt lång tid med samma smak så är det inte lika gott längre. Men so far so good...

En sak jag inte hittat någon bra information om är om det är okej att dricka te, bara te inget mjölk eller honung, det borde väl vara okej? Det är ju mest varmt vatten, men jag vill ju göra det här ordentligt så då vill jag hellre veta än att tro...

Men nu ska jag och hunden ut i snön för en promenad, nu ångrar jag att jag inte tog våran långpromenad tidigare idag...

Ville också säga tack så mycket för era peppande kommentarer på mitt första inlägg!
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad äter du för pulver?

Te är okej så länge du inte har något i :)

2011-03-19 @ 11:39:46
URL: http://tjockasanna.blogg.se/
Postat av: 32 Kilo Ska bort

Jag kör på naturdiets pulver, läste mycket om att det skulle smaka bättre än nutrilett!

2011-03-19 @ 22:58:12
URL: http://trettiotvakg.blogg.se/
Postat av: Joline

När jag körde Extravaganza så tror jag det var okej om vi drack te och kaffe men utan något i. Jag drack inget av det så jag försökte trycka i mig te bara för att få känna någon annan smak :S. Haha, nu mer gillar jag verkligen te men inte då.

2011-03-20 @ 14:07:13
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0