Dag 11

Okej då det blev ingen joggning idag, mitt knä har helt enkelt inte velat vara med idag så jag kände att det är dumt att riskera att det blir värre så jag väntar ett par dagar innan jag försöker igen.

Jag kom på idag att jag har glömt att berätta om en sak. Jag som många andra har ett gäng kläder som sitter lite för tight för att man ska vilja använda dem. I lördags när jag skulle ut och dansa fick jag en sådan lust att i alla fall försöka med en helt underbart vacker halterneck klänning som det varit lite problem med att stänga och ville inte riskera dragkedjan. Men vet ni vad, den var inte tight! Inte stor heller men den satt bekvämt, visserligen fortfarande en strl 46 men endå! Så pepp jag blev! Gör så att jag ser fram emot så mycket mer mot när jag kan dra på mig en 40/38 igen, det var länge länge sen. Ser också fram emot när jag måste leta upp en bra sömmerska som kan ta in mina favorit klänningar så att de sitter bra på mig även 30 kg lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0