Dag 3

Jo idag var det ju dags för min första "riktiga" träning på vlcd. Det gick hemskt bra kände mig inte tröttare eller svagare än vanligt, min box partner sa till och med att jag verkade starkare än förra veckan. I sista låten kände jag mig något svag i armarna men jag tror nog att det berodde på att jag hade kört järnet i två låtar innan. Så det känns hemskt positivt.

I övrigt idag så har hungern slagit till på allvar, försöker distrahera mig med diverse tv-serier men herregud vad de äter i alla serier! Eller så kan det ju vara så att jag bara uppmärksammar det eftersom jag är såpass hungrig ;) Men jag har fått i mig 4 påsar idag! 4 är ju nästan 5 i alla fall!

Men nu snart ska jag iväg till jobbet, känner mig inte pepp överhuvudtaget då jag hade sett fram emot att få sluta den här veckan men det blev inget av det nya jobbet så nu måste jag fråga om jag kan ta tillbaka min uppsägningsansökan även om jag inte alls vill jobba kvar där.

Hoppas eran dag har varit lika bra som min har varit hittills!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tyckte att alla tv kanaler bara visade matprogramm tidigare, men det går över :P

2011-03-21 @ 12:43:30
URL: http://tjockasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0