Dag 4

Idag har varit en sådandär dag när inget blir gjort och helt plötsligt har hela dagen gått men men. Idag har det inte blivit mycket mer än de vanliga promenaderna med hunden och den fysiska aktivitet som ingår i mitt jobb som gående tidningsbud så totalt har jag väl promenerat i bra takt i 4½ timme, 2½ av det med 5-10 kilos extra vikt i form av tidningar... Så vardagsmotionen är det ju inget fel på i alla fall!

Funderar på om jag kanske ska köpa ett paket av allevos soppor för jag är så sugen på att få i mig något varmt som inte är te, har kollat näringsvärdena och de är i stort likadana så det borde väl inte vara något problem, eller hur? Sen så funderade jag lite på om man kan ta en utav naturdiets mealbars och byta ut mot någon utav påsarna ibland när man vill tugga på något.

Men imorgon så ska det bli panikstädning, fick precis reda på att min pojkvän tänkte titta över i ett par dagar och här är det inte städat må jag säga! Blir spännande att se hur det går för mig att köra på med mina pulver när någon äter samtidigt. Men det borde ju gå bra viljestyrka har jag ju!

Kommentarer
Postat av: VIKTig dagbok - 47kg ska bort

Duktig du är som kämpar på! Kom ihåg att det är de första dagarna som är jobbiga. Sen flyter det mest på. :-) PEPPKRAM.

2011-03-22 @ 07:44:27
URL: http://viktigdagbok.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du får ju jättebra motion via jobbet, superbra!

Två soppor mot en bar går oftast bara bra, jag gör det ibland och stannar ändå kvar i ketos :)

2011-03-22 @ 07:55:20
URL: http://tjockasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0