Dag 8

Då sitter man här helt uppklädd och sippar på sin middag. Ikväll så ska jag och ett par vänner nämligen ut på byn och dansa bort natten, det brukar alltid bli hemskt kul. Jag är inte särskillt fundersam över hur det ska gå med drickat eftersom det inte är det som är det viktigaste för mig när jag går ut, bara jag får dansa hela natten så är jag glad. Inte för att jag dansar bra men nästintill så fort jag kommer in på ett ställe så hamnar jag på dansgolvet och befinner mig där tills mina vänner övertalar mig om att det är dags att gå hem för att stället stänger snart vilket ikväll blir en timme tidigare tack vare sommartiden, det är jag ju dock inte så pepp på...

Men i övrigt så går det bra, blev så hemskt peppad utav vågens resultat igår så jag har bestämt mig för att börja jogga igen, var kanske ett halvår sedan jag föll ur mina rutiner men de ska jag nog kunna hitta tillbaka till!

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0