Invägning!

Nu är det jag som är förvirrad kära vänner. Bästa sättet att beskriva min förvirring är väl bara att skriva ut vad som visades på vågen idag... 98,4!!!! Hur faen har jag gått ifrån 107 till 98 på en vecka? Ja det mesta är vatten odyl men endå! Jag fattar verkligen inte... Är hyfsat säker på att jag startade på 107 eftersom jag legat still i vikten i ett drygt år nu, hur har detta gått till? Men över till resten av måtten!

Vikt 98,8 (-8,6!!!!)
Överarm 35 cm (-3)
Bröst 110 cm (0)
Midja 85 cm (-3)
Mage 100 cm (0)
Stuss 118 cm (0)
Lår 70 cm (0)
Vad 47 cm (0)

Så inte så mycket förändring förutom väldigt mycket på överarmen av någon anledning? Det är inte det att jag mäter mig fel för jag har mätt och vägt mig varje vecka sen jag var 13 så jag vet att jag tar på samma mått varje gång och jag mätte om kanske 4 gånger på just armen för att det var så stor skillnad.

Glad men förvirrad är jag just nu. Nu ska det ut och promeneras med hunden!

Kommentarer
Postat av: Rosadun

Grattis=>

Vad roligt att du har tappat vikt. Har just börjat läsa din blogg och hoppas på att få följa dig vidare=>



2011-03-25 @ 22:19:20
URL: http://rosadun.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

det där är ju kanon bra fan :D

2011-03-25 @ 23:12:13
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det är ju jättebra! :)

2011-03-26 @ 07:44:48
URL: http://tjockasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0